W relaksklep.pl, naszym celem jest pełna satysfakcja klientów. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, zachęcamy do zapoznania się z naszą polityką zwrotów.
Okres na Zwrot
Klienci mają prawo zwrócić produkty w ciągu 30 dni od daty otrzymania.
Warunki Zwrotu
Produkty muszą zostać zwrócone w ich oryginalnym stanie, nieuszkodzone, z kompletnym opakowaniem i wszystkimi akcesoriami włączonymi.
Zwrot Uszkodzonych Produktów
- Produkty uszkodzone podczas dostawy: Jeśli produkt zostanie uszkodzony podczas wysyłki, pokryjemy koszty zwrotu i wymiany produktu.
- Produkty uszkodzone po dostawie: Jeśli produkt zostanie uszkodzony po dostawie, klient może być odpowiedzialny za pokrycie kosztów zwrotu.
Zwroty z Powodu Niezadowolenia
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. W takich przypadkach koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.
Procedura Zwrotu
Aby zainicjować zwrot, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem contact@relaksklep.pl lub telefonicznie pod numerem +48 732 121 831, który udzieli Ci szczegółowych instrukcji dotyczących procesu zwrotu.
Proces Zwrotu Pieniędzy
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego przedmiotu, przetworzymy zwrot pieniędzy na wskazane konto w ciągu 14 dni roboczych.
Kontakt w Sprawie Zwrotów
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów, prosimy o kontakt:
- E-mail: contact@relaksklep.pl
- Telefon: +48 732 121 831
- Adres: ul. Chmielna 73B /14, 00-801, Warszawa, Polska
Zmiany w Polityce
relaksklep.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce zwrotów. Wszelkie aktualizacje będą publikowane na naszej stronie internetowej, aby informować naszych klientów.
Aby uzyskać najświeższe informacje i pomoc, odwiedź naszą stronę internetową lub skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.